صفحه نخست » دولت الکترونیک » میز خدمت الکترونیک » راهنمای تایید صلاحیت جهت دریافت مقرری بیمه بیکاری و مشاغل سخت و زیان آور

راهنمای تایید صلاحیت جهت دریافت مقرری بیمه بیکاری و مشاغل سخت و زیان آور

راهنمای ثبت خدمت مشاغل سخت و زیان آور:
مراجعه متقاضی به واحد سخت و زیان آور به سامانه اینترنتی مشاغل سخت و زیان آور استان زنجان به آدرس https//zanjantkr.ir و دریاتف کد رهگیری پس از ثبت نام.
 مراحل انجام کار :

  1. تکمیل درخواست توسط متقاضی در سایت بررسی مشاغل سخت و زیان آور
  2. ارسال درخواست به تامین اجتماعی و اصلاح عناوین شغلی
  3. ارسال به مرکز بهداشت و آلاینده سنجی
  4. ارسال به کمیته بدوی و اعلام نظر کمیته
  5. ارسال به تامین اجتماعی و بازنشستگی متقاضی

 

راهنمای پیگیری نتیحه خدمت مشاغل سخت و زیان آور:
متقاضی با استفاده از کد رهگیری درخواست خود و مراجعه به سامانه اینترنتی مشاغل سخت استان، امکان اطلاع از آخرین وضعیت درخواست خود را خواهد داشت. ضمن اینکه درصورت تأیید یا رد درخواست، بصورت خودکار پیامکی به ایشان ارسال می‌شود.
 
 آدرس: زنجان- مجتمع ادارات- جنب مخابرات- اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زنجان -طبقه همکف - واحد سخت و زیان آور تلفن : 33459998 خانم محمدی
 
مراحل و راهنمای ثبت خدمت دریافت مقرری بیمه بیکاری:
مراجعه به واحد بیمه بیکاری و پس از مشاوره در این خصوص ،مراجعه کننده می بایست مراحل ذیل را طی نماید.

1- ارائه درخواست توسط متقاضی ببیمه بیکاری به واحدهای بیمه بیکاری

2- تشکیل پرونده از دو طریق یا ارائه قرارداد یکسال آخر و نامه عدم نیاز و یا ارائه رای قطعی مراجع حل اختلاف

3- استعلام از سازمان تامین اجتماعی در خصوص سوابق پرداخت حق بیمه

4- تشکیل کمیته 2 نفره بیمه بیکاری و بررسی مدارک

5- در صورت موافقت کمیته 2 نفره ارسال مدارک و فرم های پیوست به سازمان تامین اجتماعی جهت برقراری بیمه بیکاری

6- در صورت موافقت تامین اجتماعی برقراری بیمه بیکاری

7- معرفی مقرری بگیران به سازمان تامین اجتماعی جهت دریافت مقرری و همچنین معرفی به سازمان آموزش فنی و حرفه ای و نهضت سواد آموزی در صورت نیاز جهت آموزش

آدرس:

شهرستان زنجان : مجتمع ادارات- جنب مخابرات- اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زنجان -طبقه زیر زمین واحد بیمه بیکاری

شهرستان ابهر : بلوار معلم - جنب تامین اجتماعی -طبقه همکف - اتاق شماره  105 - واحد بیمه بیکاری

شهرستان خرمدره :  مجتمع ادارات -بلوک دوم - طبق سوم -اتاق شماره 7 - واحد بیمه بیکاری

شهرستان ماهنشان : خیابان امام (ره) - مجتمع ادارات - بلوک 1 طبقه اول - اتاق شماره 2 -واحد بیمه بیکاری

شهرستان خدابنده : قیدار - میدان شهدا - خیابان شهید صدوقی ( بهارستان 19) پلاک 16 - طبقه همکف - اتاق شماره 10 -واحد بیمه بیکاری

شهرستان طارم :  آببر-خیابان امام (ره) - ابتدای خیابان لاله -اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی شهرستان طارم-طبقه اول -واحد بیمه بیکاری

راهنمای پیگیری نتیجه خدمت دریافت مقرری بیمه بیکاری:
متقاضی محترم می‌تواند در خصوص پیگیری  نتیجه درخواست بیمه بیکاری با واحد بیمه بیکاری شهرستانها در ارتباط باشد.
شماره تماس شهرستان زنجان  33459801 خانم جعفری و احمدی
شماره تمس شهرستان ابهر - آقای روح اله فیروزی35279027 داخلی 104
شماره تماس شهرستان خرمدره  - خانم نجفی 35536142
شماره تماس شهرستان  خدابنده -جعفر محرمی 34226280 داخلی 117
شماره تماس شهرستان طارم - جعغر رضایی 32822636
شماره تماس شهرستان ماهنشان - احمدی کشاورز 36223097

 روش ارائه خدمت:

بیمه بیکاری به صورت حضوری در تمامی شهرستان ها با مراجعه به واحدهای بیمه بیکاری هر شهرستان

سخت و زیان آور به صورت الکترونیکی و به صورت تراکنشی

 فرم های مورد نیاز برای دریافت خدمت بیمه بیکاری:

برای مشاهده فرم ها به لینک های ذیل مراجعه فرمایید.

فرم درخواست بیمه بیکاری

برگ دادخواست بدوی

نامه عدم نیاز

مسئول واحد ارائه خدمت :

آقای هومن امیدوار بعنوان مدیر روابط کار  تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان

نحوه شکایت :

  1. مراجعه به حراست اداره کل بصورت حضوری
  2. مراجعه به سایت اداره کل (الکترونیکی ) به آدرس zanjan.mcls.gov.ir بخش ارتباط با بازرس سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و ارسال پیام به بازرس سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم

 

مدارک مورد نیاز بیمه بیکاری:

مدارک مورد نیاز بیمه بیکاری