اخبار

بازاریابی، مشکل اصلی تعاونی های زنجان برای فروش محصولات است

بازاریابی، مشکل اصلی تعاونی های زنجان برای فروش محصولات است
سرپرست مدیریت امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از برنامه ریزی برای راه اندازی تعاونی های صادراتی در این استان خبر داد و گفت: در زمان حاضر بازاریابی، مشکل اصلی تعاونی های زنجان برای فروش محصولات است.
 
 علی پاک منش روز یکشنبه درکمیته ترویج، آموزش و تحقیقات تعاونی های استان افزود: هم اکنون شمار زیادی از دانش آموختگان مدیریت بازرگانی جویای کار در استان وجود دارد که ما نتوانسته ایم بستر مناسبی برای بهره مندی از ظرفیت آنها ایجاد کنیم.
وی ادامه داد: با ایجاد شرکت های تعاونی خدمات بازرگانی داخلی و خارجی می توان مشکل اصلی در زمینه بازاریابی و فروش محصولات شرکت های تعاونی در استان را حل کرد.
پاک منش به ضرورت آموزش مستمر فعالان بخش تعاون در استان اشاره کرد و افزود:در صدد هستیم تا برنامه های این حوزه را در سال جاری از حالت کلیشه ای و سنتی خارج و یک نوآوری در حوزه آموزش، ترویج و تحقیقات تعاونی ها را عملیاتی کنیم.
وی با بیان اینکه در سال جاری برای حدود 20 هزار نفر ساعت از فعالان تعاونی ها دوره های آموزشی پیش بینی شده است، اظهار کرد: ترویج فرهنگ تعاون، کار گروهی و کارآفرینی از طریق برگزاری همایش ها، سمینارها و رویدادهای ترویجی و آموزشی در دستور کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان است.
به گفته سرپرست مدیریت امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان بیش از چهار هزار تعاونی در این استان به ثبت رسیده است ولی در زمان حاضر 969 شرکت تعاونی فعالند.
این تعاونی ها زمینه اشتغال بیش از 11هزار نفر را فراهم کرده اند
۶ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید