اخبار

طی سه ماه نخست امسال؛

30 درصد از مراجعان تامین‌اجتماعی نوبت الکترونیکی گرفتند

30 درصد از مراجعان تامین‌اجتماعی نوبت الکترونیکی گرفتند
مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان گفت: طی سه ماه نخست امسال، 30 درصد از مراجعان تامین اجتماعی نوبت الکترونیکی گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان به نقل از خبرگزاری ایسنا،علی محمدی اظهار کرد: به منظور اجرای برنامه‌های محوری سازمان و در راستای تصویب‌حقوق شهروندی، کمیته صیانت از حقوق مردم در مدیریت درمان استان زنجان راه‌اندازی شد؛ در واقع کمیته‌های اصلاح نظام اداری، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در این مدیریت شکل می‌گیرد و هر کدام از این کمیته‌ها، با شرح وظایف مشخص و مدون برنامه‌ها را پیش می‌برند.


این مسئول ادامه داد: سازمان تامین‌اجتماعی یک نهاد عمومی غیردولتی است، از این‌رو بهبود فرایند پاسخ‌گویی به مخاطبان از برنامه‌های مهم و محوری سازمان به حساب می‌آید و مدیریت درمان تامین‌اجتماعی با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و در قالب میز خدمت الکترونیکی گام‌های بسیار بلندی برداشته است .


وی افزود: دیگر نیاز نیست که شهروندان و بیمه شدگان برای دریافت خدمات درمانی از مراکز ملکی تامین‌اجتماعی به صورت حضوری مراجعه کرده و سردرگمی را تجربه کنند؛ در واقع سه راه برای نوبت‌گیری وجود دارد که بسیار سهل‌الوصول‌تر و ارزان‌تر از مراجعه حضوری برای نوبت‌گیری است.


محمدی با بیان این‌که بیمه‌شدگان می‌توانند برای دریافت نوبت از مراکز درمانی تامین‌اجتماعی، با شماره‌گیری کد #142*، پزشک مورد نظر خود را انتخاب و در کمتر از چند دقیقه نوبت‌گیری کنند، خاطرنشان کرد: از دیگر روش‌های نوبت‌گیری از مراکز درمانی تامین‌اجتماعی، مراجعه به درگاه اینترنتی www.nobat.dzanjan.yamin.ir است؛ در واقع مراجعان می‌توانند از طریق این درگاه پزشک مورد نظر خود را انتخاب کرده و در لیست نوبت‌گیرندگان قرار گیرند.


مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر همه مراکز درمانی تامین‌اجتماعی استان زنجان به 20 خط تلفن گویا مجهز شده‌اند و متقاضیان برای دریافت خدمات درمانی می‌توانند با تماس با این شماره ها در لیست نوبت‌گیرندگان قرار بگیرند.

۱۶ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید