علی محمدی با تاکید بر
اینکه ارتقای هتلینگ مراکز درمانی نقش بهسزایی در رضایت خاطر بیماران و بهبود حال
روحی همراهان بیمار دارد، اظهار کرد: خوشبختانه در خدمترسانی به بیماران لحظهای
درنگ نشده است و طرح ارتقای هتلینگ در بیش از 1300 مترمربع از فضاهای خالص درمانی
از جمله بخش اطفال، رومینگین، زنان، لابی، فضای انتظار بیماران و فضاهای عمومی با
اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 200 میلیون تومان اجرایی شد.
این مسئول با
اشاره به اینکه بیمارستان امام حسین (ع) در زمینه انجام زایمانهای بیدرد، بین
بیمارستانهای استان رتبه اول و بین بیمارستانهای سازمان در سطح کشور رتبه دوم را
کسب کرده است، ادامه داد: از جمله موضوعات مهم و حائز اهمیت که در جهت ارتقای رضایتمندی مراکز
درمانی، در بسته تعریفشده سیاستهای نظام سلامت و اهداف کلان سازمان به آن اشاره
شده است، ارائه خدمات هتلینگ با کیفیت به مراجعان است؛ چراکه در نهایت به حفظ شان و
منزلت مراجعان منتج میشود و این مهم از نشانههای جوامع توسعهیافته
است.
وی
در ادامه افزود: یکی از نقاط قوت سازمان، حذف دفترچه درمانی و جایگزین کردن با نسخه
الکترونیک برای اولین بار در کشور بود که تاثیرات بسیار زیاد و رضایتمندی فراوان
مراجعان را به همراه داشته است. طوری که بیمار یا ارائه کد ملی، از همه خدمات
درمانی این بیمارستان به صورت کاملا رایگان بهرهمند و پرونده الکترونیکی سلامت
برای وی تشکیل میشود.
محمدی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، خوشبختانه مدیریت درمان تامین
اجتماعی استان زنجان در راستای گسترش کانالهای ارائه خدمات غیر حضوری در بستر تلفن
همراه، با هدف کاهش مراجعات حضوری ذینفعان و بیماران و متعاقب آن، کاهش هزینهها و
تسریع در دسترسی به خدمات مورد نیاز، سرویسهای نوبت دهی مراکز درمانی را به دو
برابر ظرفیت ارتقا داده است.