اخبار

رئیس روابط‌عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان:

لغو نوبت بیمار بلافاصله با پیامک اعلام می‌شود

لغو نوبت بیمار بلافاصله با پیامک اعلام می‌شود
‌رئیس روابط‌عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان گفت: بیشترین شکایت بیمه‌شدگان به مدیریت درمان به خاطر بی‌اطلاعی از لغو وقت ویزیت بود، ولی این مسئله از چند روز گذشته رفع شده است .


به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، اکبر راشدین با بیان این‌که شمار شکایاتی که از جانب مراجعه‌کنندگان و بیماران به مدیریت درمان ارسال شده است، بیش از 10 درصد نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته است، اظهار کرد: یکی از راهبردهای اساسی مدیریت درمان استان، پاسخ‌گویی شفاف به بیمه‌شدگان و مخاطبان است و خوشبختانه با اقدامات انجام گرفته عملکرد مطلوبی در رسیدگی و پاسخ‌گویی به شکایات مردمی حاصل شده است .


وی با اشاره به این‌که آمار شکایات مردمی به مدیریت درمان استان زنجان، کاهش 8 درصدی را نشان می‌دهد، ادامه داد: طی سال گذشته ٦٧ مورد از شکایات مردمی و گلوگاه‌های مربوط به آن شناسایی و با تشکیل کمیته رسیدگی به شکایات استانی، در جهت رفع آن‌ها اقدام شد. این در حالی است که رقم مذکور در سال 95 حدود ٧٥ مورد بود .


راشدین با اشاره به این‌که موارد و شکایات مردمی از طریق ١١ کانال ارتباطی ایجاد شده در بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و مراکز تحت پوشش، واصل و پاسخ‌ها به صورت مکتوب ارائه می‌شود، افزود: همه شکایات مردمی از طریق کانال‌های تعیین شده در نرم‌افزار رسیدگی و پاسخ‌گویی ثبت و برای پیگیری به واحد مربوطه ارجاع داده می‌شود .


رئیس روابط‌عمومی مدیریت درمان استان زنجان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند مراتب شکایت خود را از طریق پیامگیر شبانه‌روزی 33421200، شماره پیامک 10001420241، سایت www.dzanjan.tamin.ir و شماره‌تلفن 33424413 به مدیریت درمان ارسال کنند

۳۰ تیر ۱۳۹۷ ۰۸:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید