مسئول آمار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از پاسخگویی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به درخواست ها، مشکلات و شکایات مردم استان زنجان از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت خبرداد
.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون
کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، رباب ایازی با بیان این خبر افزود: مدیرکل تعاون،
کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از ساعت 10:15 تا 11:15 صبح روزدو شنبه 26 آذرماه
به منظور نظم بخشی به مراجعات مردمی و پاسخگویی منسجم به مطالبات قانونی آنها با
حضور در محل دفتر سامد به تعداد 16 تماس پاسخ و دستور رسیدگی صادر نمود.
ایازی بیان داشت: تماسهای صورت گرفته از سوی مردم در زمینه ی اشتغال و وام
اشتغالزایی بود که از سوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به حوزه مربوطه
جهت پیگیری و رسیدگی ارجاع داده شد .