اخبار

پاسخگویی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به:

درخواست های مردمی از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت

درخواست های مردمی از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت
مسئول آمار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از پاسخگویی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به درخواست ها، مشکلات و شکایات مردم استان زنجان از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت خبرداد

.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، رباب ایازی با بیان این خبر افزود: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از ساعت 10:15 تا 11:15 صبح روزدو شنبه 26 آذرماه به منظور نظم بخشی به مراجعات مردمی و پاسخگویی منسجم به مطالبات قانونی آنها با حضور در محل دفتر سامد به تعداد 16 تماس پاسخ و دستور رسیدگی صادر نمود.       
ایازی  بیان داشت:  تماسهای صورت گرفته از سوی مردم در زمینه ی اشتغال و وام اشتغالزایی بود که از سوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به حوزه مربوطه جهت پیگیری و رسیدگی ارجاع داده شد .

۲۶ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید