اخبار

سامانه نوبت دهی در شعب تامین اجتماعی زنجان راه اندازی شد

سامانه نوبت دهی در شعب تامین اجتماعی زنجان راه اندازی شد
مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده سامانه نوبت دهی و میز خدمت الکترونیک در تمامی شعب این اداره کل راه اندازی شده است.
 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به نقل از خبرگزاری ایرنا، مسعود علیاری افزود: با توجه به دستور رئیس جمهوری در ارتباط با راه اندازی و استقرار میز خدمت الکترونیک و با عنایت به راهبرد این سازمان مبنی بر بهینه سازی سرویس ها، فرآیندها و هدف گذاری دستیابی به رضایت مخاطبان سرویس نوبت دهی آن لاین شعب بیمه ای در تمامی شعبه های استان راه اندازی شده است.
وی اظهار داشت: با توجه به شمار زیاد متقاضیان و مراجعان سازمان تامین اجتماعی و عدم کارآیی روش های مرسوم، این سازمان روشهای نوین و غیر حضوری مانند ارسال لیست های بیمه ای بصورت الکترونیکی، دسترسی آحاد بیمه شدگان به سایت های الکترونیکی را راه اندازی کرده است.
این مسئول ادامه داد: رویکرد این سازمان دسترسی و استفاده از کارآمدترین و بهترین شیوه های ارائه خدمات و کسب رضایتمندی مراجعه کنندگان است و در این راستا گامهای موثری در جهت رفاه حال بیمه شدگان برداشته شده که سامانه نوبت دهی از جمله این خدمات است.
به گفته علیاری، با استفاده از این سامانه عدم تضییع حقوق ذینفعان، ارائه خدمات بهینه، تخصیص ظرفیت مناسب در شعب و جلوگیری از اتلاف وقت بیمه شدگان به انجام می رسد.
وی اضافه کرد: این سرویس با هدف مدیریت بهینه تقاضا و تکریم رفاه بیشتر بیمه شدگان پس از ایجاد بسترهای لازم و انجام آموزش های مربوطه به کارکنان با استفاده از امکانات موجود و با گستره پوشش خدمات 22 گانه تعریف شده است.
مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان خاطر نشان کرد: بیمه شدگان مراجعه کنندگان می توانند از طریق نشانی http://reserve.tamin.ir و یا با استفاده از بستر ussd و کد دستوری *142# تنها با ارائه کد ملی خود،برای اخذ نوبت در همه شعب استان اقدام کرده و از ظرفیت های ایجاد شده استفاده کنند.

۲ دی ۱۳۹۷ ۰۸:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید