مدیرروابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از انتصاب مجتبی حبیبی بعنوان رئیس اداره امور اداری و پشتیبانی اداره کل متبوع خبر داد.
به
گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، مدیر کل تعاون،
کارو رفاه اجتماعی استان زنجان در ابلاغ مجتبی حبیبی آورده است:
برادر ارجمند جناب آقای مجتبی
حبیبی
باسلام و صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص)
احتراماً ؛ در اجرای سیاستها و مواضع رئیس
جمهور محترم مبنی بر بهرهگیری بیش از پیش از نیروهای جوان و بهره مندی از ظرفیت
بانوان در سطوح مختلف مدیریتی
در راستای تربیت مدیران آینده و نظر به تعهد ، شایستگی و تجارب ارزنده
جنابعالی ، به موجب این ابلاغ بعنوان « رئیس اداره امور اداری و پشتیبانی اداره کل
تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان » منصوب می شوید . انجام مطلوب وظایف و
مسئولیت های محوله ذیل مورد انتظار می باشد :
-
نظارت ، برنامه ریزی و هماهنگی در انجام کلیه اقدامات مربوط
به رفاهی ، درمانی، بهداشتی کارکنان منطبق با نیازهای آنان در چارچوب مقررات و
امکانات موجود و در راستای سیاست ها و برنامه های ابلاغی وزارت متبوع .
-
نظارت و برنامه ریزی جهت تهیه و تنظیم برنامه های آموزش
کارکنان متناسب با نیازهای اداره کل و اجرای آن ، با هماهنگی واحد ستادی مرتبط در
وزارتخانه و تهیه شناسنامه آموزشی برای کارکنان .
-
نظارت و برنامه ریزی جهت انجام کلیه فعالیت های مربوط به
تامین نیازهای تدارکاتی و پشتیبانی اداره کل در چارچوب مقررات و امکانات موجود .
-
نظارت بر امور انبار و چگونگی ورود و خروج و ثبت و ضبط
اموال و کالای خریداری شده .
-
نظارت بر حضور و غیاب کارکنان اداره کل و صدور گزارش کارکرد
آنان در راستای اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری .
-
نظارت بر انجام امور مربوط به کارکنان استان در مورد صدور
احکام کارگزینی ، انتقال و جابجایی پرسنل ، مرخصی ها و ماموریت ها و اتخاذ تصمیم
در خصوص انتصابات ، ارتقاء رتبه و طبقه شغلی و نیز مراحل اخذ مجوز استخدام در
انطباق با قانون مدیریت خدمات کشوری با هماهنگی ستاد وزارتخانه .
-
تهیه بانک جامع اطلاعات مربوط به فضای اداری و کلیه تجهیزات
و ملزومات و تاسسیات و وسایل نقلیه موجود و سوابق تعمیرات.
-
تعامل و ارتباط مستمر با کارشناسان حوزه مربوط در وزارت
متبوع و مراجع قانونی در سطح استان به منظور تحقق وحدت رویه اداری .
-
کنترل و نظارت
بر ابلاغ و اجرای آرای هیات های رسیدگی و تخلفات اداری .
-
تشکیل بانک
اطلاعاتی جامع نیروی انسانی و اجرای نظام انتصابات مبنی بر شایسته سالاری .
-
برنامه ریزی و
پیش بینی احتیاجات واحد ها و توزیع اثر بخش با هدف بهینه سازی روند اجرای امور .
-
نظارت و برنامه
ریزی برای تهیه گزارشات عملکرد ماهانه و سالانه واحدهای تحت سرپرستی برای اداره کل
و حوزه های ستادی .
-
نظارت بر اجرای
امور مربوط به ارزشیابی کارکنان در راستای هماهنگی با برنامه های ارزیابی عملکرد
وزارت متبوع .
-
تقسیم کار و
نظارت بر عملکرد کارکنان تحت سرپرستی و نظارت بر عملکرد و هماهنگی فعالیت آنها .
-
انجام سایر امور
محوله حسب دستور مقام مافوق در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه.
امیدوارم با
اتکال به خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولیعصر ارواحنا له الفدا در انجام
وظایف محوله موفق و موید باشید .