اخبار

انتصاب رئیس اداره امور اداری و پشتیبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان

انتصاب رئیس اداره امور اداری و پشتیبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان
مدیرروابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از انتصاب مجتبی حبیبی بعنوان رئیس اداره امور اداری و پشتیبانی اداره کل متبوع خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان زنجان در ابلاغ مجتبی حبیبی آورده است:

برادر ارجمند جناب آقای  مجتبی حبیبی

   باسلام و صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص)

   احتراماً ؛ در اجرای سیاست‌ها و مواضع رئیس جمهور محترم مبنی بر بهره‌گیری بیش از پیش از نیروهای جوان و بهره مندی از ظرفیت بانوان در سطوح مختلف مدیریتی در راستای تربیت مدیران آینده و نظر به تعهد ، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی ، به موجب این ابلاغ بعنوان « رئیس اداره امور اداری و پشتیبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان » منصوب می شوید . انجام مطلوب وظایف و مسئولیت های محوله ذیل مورد انتظار می باشد :

-         نظارت ، برنامه ریزی و هماهنگی در انجام کلیه اقدامات مربوط به رفاهی ، درمانی، بهداشتی کارکنان منطبق با نیازهای آنان در چارچوب مقررات و امکانات موجود و در راستای سیاست ها و برنامه های ابلاغی وزارت متبوع .

-         نظارت و برنامه ریزی جهت تهیه و تنظیم برنامه های آموزش کارکنان متناسب با نیازهای اداره کل و اجرای آن ، با هماهنگی واحد ستادی مرتبط در وزارتخانه و تهیه شناسنامه آموزشی برای کارکنان .

-         نظارت و برنامه ریزی جهت انجام کلیه فعالیت های مربوط به تامین نیازهای تدارکاتی و پشتیبانی اداره کل در چارچوب مقررات و امکانات موجود .

-         نظارت بر امور انبار و چگونگی ورود و خروج و ثبت و ضبط اموال و کالای خریداری شده .

-         نظارت بر حضور و غیاب کارکنان اداره کل و صدور گزارش کارکرد آنان در راستای اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری .

-         نظارت بر انجام امور مربوط به کارکنان استان در مورد صدور احکام کارگزینی ، انتقال و جابجایی پرسنل ، مرخصی ها و ماموریت ها و اتخاذ تصمیم در خصوص انتصابات ، ارتقاء رتبه و طبقه شغلی و نیز مراحل اخذ مجوز استخدام در انطباق با قانون مدیریت خدمات کشوری با هماهنگی ستاد وزارتخانه .

-         تهیه بانک جامع اطلاعات مربوط به فضای اداری و کلیه تجهیزات و ملزومات و تاسسیات و وسایل نقلیه موجود و سوابق تعمیرات.

-         تعامل و ارتباط مستمر با کارشناسان حوزه مربوط در وزارت متبوع و مراجع قانونی در سطح استان به منظور تحقق وحدت رویه اداری .

-         کنترل و نظارت بر ابلاغ و اجرای آرای هیات های رسیدگی و تخلفات اداری .

-         تشکیل بانک اطلاعاتی جامع نیروی انسانی و اجرای نظام انتصابات مبنی بر شایسته سالاری .

-         برنامه ریزی و پیش بینی احتیاجات واحد ها و توزیع اثر بخش با هدف بهینه سازی روند اجرای امور .

-         نظارت و برنامه ریزی برای تهیه گزارشات عملکرد ماهانه و سالانه واحدهای تحت سرپرستی برای اداره کل و حوزه های ستادی .

-         نظارت بر اجرای امور مربوط به ارزشیابی کارکنان در راستای هماهنگی با برنامه های ارزیابی عملکرد وزارت متبوع .

-         تقسیم کار و نظارت بر عملکرد کارکنان تحت سرپرستی و نظارت بر عملکرد و هماهنگی فعالیت آنها .

-         انجام سایر امور محوله حسب دستور مقام مافوق در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه.

امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولیعصر ارواحنا له الفدا در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید .

۶ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید