اخبار

انتصاب سرپرست مدیریت امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان

انتصاب سرپرست مدیریت امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان
مسئول روابط عمومی اداره کل تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد: دکتر سجاد اوجاقلو با حکم مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به سمت سرپرست مدیریت امور اجتماعی اداره کل متبوع منصوب شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، محمدرضا یوسفی در این حکم آورده است:

برادر ارجمند جناب آقای  سجاد اوجاقلو

باسلام و صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(س)

         نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان « سرپرست مدیریت امور اجتماعی اداره کل متبوع » منصوب می شوید. انجام مطلوب وظایف و مسئولیت های ذیل مورد انتظار می باشد:

-         نظارت بر اجرای قوانین و آئین نامه ها و دستورالعمل های حمایتی مرتبط با امور رفاهی و اجتماعی کارگران و بنگاههای اقتصادی مشمول در استان با هماهنگی واحدهای ستادی ذیربط در وزارتخانه

-         برنامه ریزی و نظارت به منظور انتخاب الگوهای برتر استان (کارگری ، کارفرمایی ، کارآفرینان ، زنان ، خانه های بهداشت کارگری برتر و ...)با توجه به آیین نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی .

-         -ظارت بر تهیه ، تنظیم و اجرای طرح ها و برنامه های مرتبط با اشاعه فرهنگ اسلامی کار ، تعاون و اخلاق حرفه ای درکارگاههای تولیدی و خدماتی بر اساس وظایف و برنامه های وزارتخانه .

-         برنامه ریزی و نظارت بر ترویج و توسعه فعالیتهای ورزشی و تفریحات سالم در جامعه هدف با همکاری و هماهنگی سایر دستگاههای ذیربط استانی.

-         برنامه ریزی استانی به منظور اجرای سیاستها و خط مشی های مربوط به تمامی سطوح پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، توانبخشی ، حمایتی و توانمند سازی حسب قوانین و برنامه های ابلاغی از ستاد.

-         مدیریت و نظارت در زمینه همکاری های دورن بخشی و بین بخشی در حوزه پیگشیری از آسیب های اجتماعی ، توانبخشی ، حمایتی و توانمند سازی ویژه جامعه کار و تولید .

-         تعامل با دستگاههای ذیربط استانی به ویژه اعضای شورای هماهنگی در حوزه اجتماعی از قبیل مسکن ، سهام ، پیشگیری از آسیب هاب اجتماعی و نهادهای متولی بیمه اجتماعی و درمان در سطح استان .

-         نظارت بر تحقق قوانین ، آئین نامه ها و دستورالعمل های خصوصی سازی واحدهای اقتصادی (بویژه واگذاری سهام )

-         برنامه ریزی و نظارت به منظور توسعه و گسترش اقدامات مرتبط با اصل 29 قانون اساسی و برنامه مشترک در ارائه مراقبت های بهداشتی اولیه به بیمه شدگان (موضوع ماده 148 قانون کار)

-         سیاستگذاری و برنامه ریزی در راستای ارتقاء خدمات مشاوره ای و روانشناختی جامعه کار و تولید .

-         نظارت بر واگذاری سهام در جامعه کارگری

-         نظارت بر تهیه و تدوین آمار و اطلاعات مورد نیاز در حوزه اجتماعی و نظارت بر پالایش و صحت آن ها.

-         ارزیابی و آسیب شناسی مداوم شاخص های خدمات رسانی در حوزه مربوطه در استان و ارائه گزارش به ستاد وزارتخانه

-         پیگیری و اجرای برنامه های ابلاغی واحد مرتبط در حوزه ستادی حسب دستور مقام مافوق .

-         نظارت بر حسن انجام وظایف و تقسیم کار بر عملکرد کارکنان تحت سرپرستی .

-         انجام سایر امور محوله حسب دستور مقام مافوق در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه.

امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولیعصر ارواحنا له الفدا در اجرای تکالیف و وظایف محوله موفق و موید باشید .

 

۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ۱۲:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید