مسئول روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد: دکتر سجاد اوجاقلو با حکم مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به سمت سرپرست مدیریت امور اجتماعی اداره کل متبوع منصوب شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،
کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، محمدرضا یوسفی در این حکم آورده است:
برادر ارجمند جناب آقای
سجاد اوجاقلو
باسلام و صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(س)
نظر به
تعهد، شایستگی و تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان « سرپرست مدیریت امور
اجتماعی اداره کل متبوع » منصوب می شوید. انجام مطلوب وظایف و مسئولیت های ذیل مورد
انتظار می باشد:
-
نظارت بر اجرای قوانین و آئین نامه ها و
دستورالعمل های حمایتی مرتبط با امور رفاهی و اجتماعی کارگران و بنگاههای اقتصادی
مشمول در استان با هماهنگی واحدهای ستادی ذیربط در وزارتخانه
- برنامه ریزی و نظارت به منظور انتخاب الگوهای برتر استان
(کارگری ، کارفرمایی ، کارآفرینان ، زنان ، خانه های بهداشت کارگری برتر و ...)با
توجه به آیین نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی .
-
-ظارت بر تهیه ، تنظیم و اجرای طرح ها و
برنامه های مرتبط با اشاعه فرهنگ اسلامی کار ، تعاون و اخلاق حرفه ای درکارگاههای
تولیدی و خدماتی بر اساس وظایف و برنامه های وزارتخانه .
- برنامه ریزی و نظارت بر ترویج و توسعه فعالیتهای ورزشی و
تفریحات سالم در جامعه هدف با همکاری و هماهنگی سایر دستگاههای ذیربط استانی.
- برنامه ریزی استانی به منظور اجرای سیاستها و خط مشی های
مربوط به تمامی سطوح پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، توانبخشی ، حمایتی و توانمند
سازی حسب قوانین و برنامه های ابلاغی از ستاد.
- مدیریت و نظارت در زمینه همکاری های دورن بخشی و بین بخشی
در حوزه پیگشیری از آسیب های اجتماعی ، توانبخشی ، حمایتی و توانمند سازی ویژه
جامعه کار و تولید .
- تعامل با دستگاههای ذیربط استانی به ویژه اعضای شورای
هماهنگی در حوزه اجتماعی از قبیل مسکن ، سهام ، پیشگیری از آسیب هاب اجتماعی و
نهادهای متولی بیمه اجتماعی و درمان در سطح استان .
- نظارت بر تحقق قوانین ، آئین نامه ها و دستورالعمل های
خصوصی سازی واحدهای اقتصادی (بویژه واگذاری سهام )
- برنامه ریزی و نظارت به منظور توسعه و گسترش اقدامات مرتبط
با اصل 29 قانون اساسی و برنامه مشترک در ارائه مراقبت های بهداشتی اولیه به بیمه
شدگان (موضوع ماده 148 قانون کار)
- سیاستگذاری و برنامه ریزی در راستای ارتقاء خدمات مشاوره ای
و روانشناختی جامعه کار و تولید .
- نظارت بر واگذاری سهام در جامعه کارگری
- نظارت بر تهیه و تدوین آمار و اطلاعات مورد نیاز در حوزه
اجتماعی و نظارت بر پالایش و صحت آن ها.
- ارزیابی و آسیب شناسی مداوم شاخص های خدمات رسانی در حوزه
مربوطه در استان و ارائه گزارش به ستاد وزارتخانه
- پیگیری و اجرای برنامه های ابلاغی واحد مرتبط در حوزه ستادی
حسب دستور مقام مافوق .
- نظارت بر حسن انجام وظایف و تقسیم کار بر عملکرد کارکنان تحت سرپرستی .
-
انجام سایر امور محوله حسب دستور مقام
مافوق در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه.
امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت
ولیعصر ارواحنا له الفدا در اجرای تکالیف و وظایف محوله موفق و موید باشید .