اخبار

انتصاب سرپرست اداره حمایت از پایداری مشاغل و بیمه بیکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان

انتصاب  سرپرست اداره حمایت از پایداری مشاغل و بیمه بیکاری  اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان
مسئول روابط عمومی اداره کل تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد: محمدرضا رهروی با حکم مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به سمت سرپرست اداره حمایت از پایداری مشاغل و بیمه بیکاری اداره کل متبوع منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، محمدرضا یوسفی در این حکم آورده است:

برادر ارجمند جناب آقای  محمدرضا رهروی

باسلام و صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(س)

         نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان « سرپرست اداره حمایت از پایداری مشاغل و بیمه بیکاری اداره کل متبوع » منصوب می شوید. انجام مطلوب وظایف و مسئولیت های ذیل مورد انتظار می باشد:

-         مطالعه مستمر قانون، مقررات و آیین نامه های مربوط به حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری .

-         نظارت بر اجرای قوانین و مقررات بیمه بیکاری در سطح استان .

-         بررسی و نظارت بر  موضوع اشتغال مجدد مقرری بگیران بیمه بیکاری ز طریق راهکارهای قانونی .

-         برنامه ریزی، هماهنگی و همکاری با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان به منظور معرفی، آموزش،و ارتقاء مهارت شغلی مقرری بگیران تحت پوشش .

-         مطالعه گزارش های مربوط به بیمه بیکاری به منظور ایجاد هماهنگی و اتخاذ رویه واحد .

-         همکاری و تعامل با اداره کل تامین اجتماعی استان به منظور حسن اجرای قانون بیمه بیکاری و تشکیل جلسات کمیته بیمه بیکاری .

-         همکاری مستمر با سازمان ها و نهاد های ذیربط استانی به منظور حسن اجرای قوانین بیمه بیکاری و تشکیل جلسات  کمیته بیمه بیکاری .

-         نظارت بر استفاده از نرم افزارهای بیمه بیکاری و حمایت از مشاغل و ارائه گزارش جهت رفع مشکلات موجود آنها .

-         همکاری و تعامل با ستاد وزارتخانه به منظور ایجاد وحدت رویه در اجرای برنامه های حمایت از پایداری مشاغل و بیمه بیکاری و ارائه پیشنهاد جهت برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با حوزه فعالیت .

-         نظارت بر انجام فعالیت های مرتبط در شهرستان های تابعه و تدوین و جمع بندی آمار و ارائه به ستاد وزارتخانه .

-         تشکیل جلسات وحدت رویه در امور مرتبط با همکاران اجرایی شهرستان ها .

-         حضور فعال و موثر در مجامع ، نهاد ها، تشکیلات و انجمن های صنفی مرتبط و ارائه گزارش .

-         شرکت در جلسات ، همایش ها ، گردهمایی ها مربوط و ارائه گزارش های لازم .

-         پیگیری و اجرای برنامه های ابلاغی واحد مرتبط در حوزه ستادی حسب دستور مقام مافوق .

-         تقسیم کار و نظارت بر عملکرد کارکنان تحت سرپرستی و ارائه راهنمایی های لازم .

-         انجام سایر امور محوله حسب دستور مقام مافوق در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه.

امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولیعصر ارواحنا له الفدا در اجرای تکالیف و وظایف محوله موفق و موید باشید .

 

۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ۱۲:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید