اخبار

توضیحی برای برخورد بد با مراجعان در مراکز درمانی وجود ندارد

توضیحی برای برخورد بد با مراجعان در مراکز درمانی وجود ندارد
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با تاکید بر اینکه هیچ توضیحی برای برخورد بد با مراجعان در مراکز درمانی وجود ندارد، گفت: راه‌کارهای متفاوت برای حل مشکل برخورد نامناسب با مراجعان امتحان شده است، ولی در نهایت بهترین روش همان برخورد موردی با خاطی است که از قضا نتیجه‌بخش هم هست.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان در پاسخ به سوال مطرح شده با بیان اینکه عدم تکریم به دو صورت نگاه می‌شود، افزود: عدم تکریم ناشی از رفتار فرد و یا اینکه این امر به صورت عمیق و سیستماتیک است.

وی از سرریز شدن مردم به سمت دریافت خدمت از مراکز درمانی دولتی و یا سازمانی به دلیل افزایش هزینه‌ها در بخش خصوصی خبر داد و گفت: واقعیت این است که داشته‌های مرکز درمانی تامین اجتماعی دیگر پاسخگو نیست و خارج از استاندارد یعنی ویزیت 12 تا 15 بیمار در هر ساعت رسیده است.

محمدی ویزیت 10 بیمار در ساعت را استاندارد عنوان کرد و افزود: افزایش تعداد ویزیت بیمار در هر ساعت و همچنین افزایش تعداد پزشک را از راه‌کارهای پیش‌بینی شده برای حل مشکل افزایش مراجعه بیمار به مراکز درمانی تامین اجتماعی است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با تاکید بر اینکه هیچ توضیحی برای برخورد بد با مراجعان در مراکز درمانی وجود ندارد، تصریح کرد: راه‌کارهای متفاوت برای حل مشکل برخورد نامناسب با مراجعان امتحان شده است، ولی در نهایت بهترین روش همان برخورد موردی با خاطی است که از قضا نتیجه‌بخش هم هست.

وی فرهنگ سازی در امور درمان را از امور مغفول مانده حوزه درمان دانست و ادامه داد: جدا کردن بیمار اورژانس از سایر بیماران یکی از مشکلات عدیده است که باید اقداماتی برای آن انجام شود.

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۸:۱۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید