مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان جهت پاسخگویی به تماس های مردمی بامرکز ارتباطات سامد حضور پیدا کرد
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان رسول احدی با اشاره به این که در این طرح مدیران از طریق شماره تماس 111 به
صورت مستقیم پاسخگوی مردم هستند اضافه کرد: به منظور دسترسی آسان مردم به
خصوص کسانی که با مرکز استان بعد مسافت دارند، مدیران دستگاههای اجرایی با
حضور در محل دفتر سامانه به سؤالات و درخواست های مردمی پاسخ میدهند.
ویافزود: در همین راستا محمدرضا یوسفی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی
استان زنجان نیز روز دوشنبه 16اردیبهشت 98 به منظور پاسخگویی مستقیم به
مطالبات قانونی آنها با حضور در محل دفتر سامد به تعداد 12تماس پاسخ و
دستور رسیدگی صادر نمود.
مسئول آمار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل تعاون کار و رفاه
اجتماعی استان زنجان که مدیرکل اداره کل متبوع را همراهی میکرد در این زمینه افزود: مدیران می بایست حداکثر ظرف مدت
یکماه در قالب دستورالعمل سامد به متقاضیان پاسخ لازم را بدهند .