مسئول آمار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: محمد رضا یوسفی صبح امروز جهت پاسخگویی به تماس های مردمی بامرکز ارتباطات سامد در محل استانداری حضور یافت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی
استان زنجان، رباب ایازی با اشاره به این که در این طرح مدیران از طریق شماره
تماس 111 به
صورت مستقیم پاسخگوی مردم هستند اضافه کرد: به منظور دسترسی آسان مردم به
خصوص کسانی که با مرکز استان بعد مسافت دارند، مدیران دستگاههای اجرایی با
حضور به سؤالات و درخواست های مردمی پاسخ میدهند.
وی افزود: در همین راستا محمدرضا یوسفی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی
استان زنجان نیز صبح امروز به منظور پاسخگویی مستقیم به
مطالبات قانونی آنها با حضور در محل دفتر سامد به تعداد 7 تماس در حوزه اشتغال و روابط کار پاسخ و
دستور رسیدگی صادر نمود.
مسئول آمار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل تعاون کار و رفاه
اجتماعی استان زنجان در این زمینه افزود: مدیران می بایست حداکثر ظرف مدت
یکماه در قالب دستورالعمل سامد به متقاضیان پاسخ لازم را بدهند .