علی محمدی با اشاره به اینکه
پارسال نیز بیش از 198 هزار بیمار توانستند با استفاده از سامانه USSD در
مراکز درمانی تامیناجتماعی نوبت پذیرش بگیرند، اظهار کرد: در واقع سال
گذشته بیش از 280 هزار نفر از بیمهشدگان و بیماران برای مراجعه به مراکز درمانی تامیناجتماعی
در سطح استان زنجان، ازطریق روشهای جدید تلفنی، اینترنتی و سامانه USSD نوبتهای
غیرحضوری اخذ کردهاند و این بسیار جای خوشحالی دارد.
این مسئول با بیان اینکه خدمات غیر حضوری سازمان تامیناجتماعی
با استفاده از فناوریهای نوین ارتباطات و با شیوه کارآمدتری به شهروندان ارائه میشود،
ادامه داد: سازمان تامیناجتماعی به عنوان بزرگترین و گستردهترین نهاد بیمهگر در
کشور، به منظور تحقق اهداف، همچنین تعالی در مسیر کارآمدی و پاسخگویی، با تکیه بر
فرایندهای هوشمند و نوین در سالهای اخیر، اقدامات گستردهای را برای توسعه و تسریع
نحوه ارائه خدمات غیر حضوری مبتنی بر اینترنت و سامانههای الکترونیکی انجام داده است.
وی با اشاره به اینکه پارسال بیش از 28 درصد نوبتگیریهای
غیر حضوری از طریق تلفن گویا بوده است، افزود: بیمهشدگان سازمان با روشهای مختلفی
همچون کد USSD،
تلفنی، اینترنتی، اپلکیشن تامین و در نهایت حضوری میتوانند از مراکز
درمانی تامیناجتماعی پذیرش بگیرند ولی نوبتدهی غیر حضوری نقش بهسزایی در کاهش ترافیک
کاری و متعاقب آن، افزایش کیفیت خدماترسانی دارد.
محمدی استقبال بینظیر مراجعان از سامانه رایگان #142* را بسیار
مهم و سهل الوصول برشمرد و تصریح کرد: ارتقای میزان پذیرش غیرحضوری در این حوزه
به خاطر سرعت و رایگان بودن، بیشتر از سایر روشها مورد استقبال مراجعان بوده است.
خوشبختانه توسعه روشهای نوین ارائه خدمات الکترونیکی در سازمان تامیناجتماعی نسبت
به سایر دستگاههای اجرایی بسیار چشمگیر بوده است و هماکنون بیش از 45 خدمت الکترونیکی
در بخش میز خدمت سایت اینترنتی تامیناجتماعی به نشانی www.tamin.ir در
دسترس بیمهشدگان و مخاطبان قرار دارد.