اخبار

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان:

بیماران، خدمات درمانی را غیرحضوری دریافت کنند

بیماران، خدمات درمانی را غیرحضوری دریافت کنند
مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان گفت: دریافت خدمات غیرحضوری درمانی از طریق اپلیکیشن «همراه سلامت تامین اجتماعی» (هستا) امکان‌پذیر شد.
 

 

علی محمدی  با اشاره به انتشار نسخه اندروید اپلیکیشین همراه سلامت تامین‌اجتماعی (هستا)، اظهار کرد: این اپلکیشن، امکان ارائه خدمات غیرحضوری و اطلاع‌رسانی به بیمه‌شدگان اعم از مراجعات به مراکز ملکی و طرف قرارداد را فراهم کرده است.

 

این مسئول ادامه داد: مشاهده سوابق پرونده بستری مراجعان، مشاهده سوابق پرونده سرپایی (مراکز درمانی ملکی تامین‌اجتماعی و موسسات طرف قرارداد)، امکان اخذ نوبت ویزیت و خدمات پاراکلینیک از مراکز درمانی ملکی، امکان پیگیری نوبت‌های اخذ شده از مراکز درمانی ملکی و در نهایت امکان شرکت در نظرسنجی (بیماران سرپایی و بستری) از جمله مزیت‌های ارزشمند این اپلکیشن است.

 

وی افزود: پزشکان همکار سازمانی نیز می‌توانند کارنامه عملکرد خود و آمار نسخ سرپایی، همچنین آمار عملکرد هر ماه به تفکیک، لیست بیماران ترخیص و بستری شده و مشاوره‌های درخواستی را از طریق این اپلکیشن مشاهده کنند.

 

محمدی در خصوص نحوه دسترسی بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی به این اپلکیشن تصریح کرد: بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی تامین‌اجتماعی به نشانی www.tamin.ir نسبت  به دانلود و نصب این اپلکیشن بر روی تلفن‌های همراه اندرویدی اقدام کنند و از مزیت‌های ارزشمند آن بهره‌مند شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: سازمان تامین‌اجتماعی بیش از 45 خدمت خود را در قالب میز خدمت و به صورت الکترونیکی در سایت فوق به مخاطبان ارائه می‌دهد و ارتقای این خدمات باعث کاهش چشمگیری در تعداد مراجعان حضوری شده است.

۲ شهریور ۱۳۹۸ ۱۰:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید