علی محمدی با اشاره به انتشار نسخه اندروید اپلیکیشین همراه سلامت
تامیناجتماعی (هستا)، اظهار کرد: این اپلکیشن، امکان ارائه خدمات غیرحضوری و
اطلاعرسانی به بیمهشدگان اعم از مراجعات به مراکز ملکی و طرف قرارداد را فراهم
کرده است.
این مسئول ادامه داد: مشاهده سوابق پرونده بستری مراجعان، مشاهده سوابق
پرونده سرپایی (مراکز درمانی ملکی تامیناجتماعی و موسسات طرف قرارداد)، امکان اخذ
نوبت ویزیت و خدمات پاراکلینیک از مراکز درمانی ملکی، امکان پیگیری نوبتهای اخذ
شده از مراکز درمانی ملکی و در نهایت امکان شرکت در نظرسنجی (بیماران سرپایی و
بستری) از جمله مزیتهای ارزشمند این اپلکیشن است.
وی افزود: پزشکان همکار سازمانی نیز میتوانند کارنامه عملکرد خود و آمار
نسخ سرپایی، همچنین آمار عملکرد هر ماه به تفکیک، لیست بیماران ترخیص و بستری شده و
مشاورههای درخواستی را از طریق این اپلکیشن مشاهده کنند.
محمدی در خصوص نحوه دسترسی بیمهشدگان تامیناجتماعی به این اپلکیشن تصریح
کرد: بیمهشدگان تامیناجتماعی میتوانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی
تامیناجتماعی به نشانی www.tamin.ir نسبت به دانلود و نصب این اپلکیشن بر روی تلفنهای همراه اندرویدی اقدام کنند و
از مزیتهای ارزشمند آن بهرهمند شوند.
وی خاطرنشان کرد: سازمان تامیناجتماعی بیش از 45 خدمت خود را در قالب میز
خدمت و به صورت الکترونیکی در سایت فوق به مخاطبان ارائه میدهد و ارتقای این خدمات
باعث کاهش چشمگیری در تعداد مراجعان حضوری شده است.