مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، امروز (دوشنبه) با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) از طریق خط ارتباطی 111 به سوالات و تماس های مردمی پاسخ داد.
به گزارش روابط عمومی ادراه کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، محمدرضا یوسفی در راستای
اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت تدبیر و
امید و در جهت تحقق مصادیق حقوق شهروندی و تاکیدات مقام عالی استان مبنی بر
استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هموطنان عزیز و
ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و
مدیران دستگاه های اجرایی، با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد )
و از طریق تلفن 111 بصورت مستقیم تماس های هموطنان عزیز را پاسخ داد.