اخبار

پاسخگویی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به به سوالات و تماس های مردمی از طریق خط ارتباطی 111

پاسخگویی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به به سوالات و تماس های مردمی از طریق خط ارتباطی 111
مدیرکل تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، امروز (دوشنبه) با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) از طریق خط ارتباطی 111 به سوالات و تماس های مردمی پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی ادراه کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، محمدرضا یوسفی در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت تدبیر و امید و در جهت تحقق مصادیق حقوق شهروندی و تاکیدات مقام عالی استان مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هموطنان عزیز و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی،  با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد ) و از طریق تلفن 111 بصورت مستقیم تماس های هموطنان عزیز را پاسخ داد.

۲۰ آبان ۱۳۹۸ ۱۴:۱۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید