اخبار

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تاکید کرد:

ارتقاء فرآیند خدمت رسانی و حفظ کرامت مردم مهم‌ترین دغدغه پرسنل باشد

ارتقاء فرآیند خدمت رسانی و حفظ کرامت مردم مهم‌ترین دغدغه پرسنل باشد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تاکید کرد: فرآیند خدمت رسانی و حفظ کرامت مردم یکی از مهم‌ترین دغدغه های پرسنل باشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، محمد رضا یوسفی در جلسه شورای اداری اداره کل متبوع که با حضور مدیران و روسای ستادی و شهرستانی در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد با تاکید بر ارتقاء فرآیند خدمت رسانی و حفظ کرامت مردم یکی از مهم‌ترین دغدغه های پرسنل  باشد گفت:  اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان نیز با عنایت ویژه به این مورد تکریم ارباب رجوع وخدمت شایسته وسهولت دسترسی مردم استان به خدمات این اداره کل را همواره در سرلوحه فعالیتهای خود قرار داده و بر اجرای این مهم اهتمام ورزیده است .

یوسفی همچنین در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از همکاران در کسب رتبه برتر حوزه بیمه بیکاری عنوان کرد: این امر با همت و تلاش مجموعه همکاران حوزه مذکور در انجام مطلوب وظایف خود میسر شده است.

وی در همین رابطه افزود: این اداره کل در حوزه حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری توانست در سال 97  در برخی از آیتم های ابلاغی از سوی وزارت متبوع تحقق 100 در صدی و در برخی دیگر بالای 100 عملکرد داشته باشد و با حداکثر امتیاز ، جزء استان های پیشرو در این امر قرار گیرد.

یوسفی در این جلسه به خدمات الکترونیکی ارائه شده در این اداره کل به صورت مطلوب  اشاره کرد و گفت:  توسعه دولت الکترونیک با هدف چابک سازی و تسریع در روند خدمت­رسانی به مردم از برنامه های اصلی و مهم در کشور است و اراده دولت بر این است که تا پایان دولت دوازدهم، تمام خدمات اداری در بستر الکترونیک انجام شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان همچنین با اشاره به کسب رتبه برتر این اداره کل در شاخص توسعه دولت الکترونیک در جشنواره شهید رجایی سال 97 از کلیه همکاران حوزه مربوطه که در تحقق این شاخص نقش داشتند تقدیر و تشکر نمود.

۳۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۴:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید