اخبار

مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان خبرداد:

توزیع رایگان بیش از ۱۰ هزار پاکت شیر بین مدافعان سلامت

توزیع رایگان بیش از ۱۰ هزار پاکت شیر بین مدافعان سلامت
مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان گفت: در ایام شیوع بیماری کرونا شرکت پگاه زنجان با رعایت پروتکل های سختگیرانه در فضای شرکت و با حضور مستمر و دائم به منظور ایجاد سلامتی برای شهروندان ایران اسلامی، نسبت به توزیع رایگان بیش از 10 هزار پاکت شیر در بین مدافعان سلامت اقدامی بزرگ انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پگاه زنجان در ابتدا وابسته به شرکت تهیه و توزیع شیر ایران بود که با اجرای تبصره یک مصوبه شورای انقلاب و ادغام آن در شرکت سهامی صنایع شیر ایران به مجموعه کارخانه‌های تابعه این شرکت پیوست. 

مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان با بیان اینکه این شرکت فعالیت خود را با هدف تولید شیر و فرآورده های شیری پاستوریزه و استریلیزه مورد نیاز بازارهای داخلی بدون وابستگی به خارج از کشورآغاز کرده است،گفت: شرکت پگاه  با تکنولوژی و ماشین آلات تولید و بسته بندی تغییراتی بوجود آورد به طوری که شیر تازه جایگزین شیر خشک گردید و شیر پاستوریزه و سایر فرآورده های شیری از شیر خام تازه گاو تولید و به بازار مصرف عرضه گردید. 

امیرکلامی فرد ادامه داد: این مجموعه با نیروی انسانی متعهد و متخصص توانسته است با دریافت روزانه ۱۲۰تن شیر به تولید محصولات خاص در کشور از جمله ماست چکیده یونانی، کره، ماست چکیده موسیردار بپردازد. 

مقام برتر تولید کننده و صادر کننده مواد غذایی 

وی افزود: در راستای ایجاد اعتماد مشتری و رضایت آنان شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان موفق به اخذ گواهینامه های مختلف ملی و بین المللی از قبیل ، IS۰ ۱۴۰۰۱ ،ISO ۹۰۰۱ ،HACCP ، ISO ۲۲۰۰۰، ISO ۱۸۰۰۱ ، ISO ۱۰۰۰۲ ، ISO ۱۷۰۲۵ در رابطه با کیفیت ، استاندارد و تولید غذای ایمن و سالم از سازمانها و مراجع ذی صلاح قانونی گردیده است.

کلامی فرد به کسب موفقیتهای شرکت طی سالیان متوالی اشاره کرد و اظهارداشت: پگاه  مقام برتر تولید کننده و صادر کننده مواد غذایی را کسب کرده است و به عنوان شرکت سرآمد تولید فرآورده های شیری در استان و تحت عنوان رتبه اول گروه صنایع غذایی و آشامیدنی در بین ۵۰۰ شرکت بزرگ و برتر ایرانی با هدف ترویج مصرف شیر و فرآورده های آن ، مشتری مداری و جامعه سالم فعالیت می کند.

 

تولید ۱۵۰ تن در روز انواع محصولات پاستوریزه و استریلیزه

وی با بیان اینکه این شرکت با تولید ۱۵۰ تن در روز انواع محصولات پاستوریزه و استریلیزه و ماست های چکیده و لبنه با دستگاهها و تکنولوژی روز دنیا که در کشور و دنیا بی نظیر است،عنوان کرد:با شناسایی نیازها و انتظارات مشتریان و تولید با ظرفیت کامل و شناسایی دقیق بازار به دست مشتریان پگاه زنجان ظرفیت لجستیکی بالایی دارد.

کلامی فرد  محصولات استریلیزه انواع (شیرو شیرهای طعم دار ،خامه ودوغ)محصول خاص و شاخص شامل(ماست یونانی کم چرب و پرچرب،ماست چکیده موسیردار،کشک طعم دارنعناع و پیازداغ) دوغ استریل پاکتی ویژه صادرات در انحصار پگاه زنجان است.

توزیع رایگان بیش از ۱۰ هزار پاکت شیردر بین مدافعان سلامت 

وی گفت: شرکت پگاه زنجان در حال حاضر و با وجود بیماری کرونا  با رعایت پروتکل های سختگیرانه در فضای شرکت و با حضور مستمر و دائم به منظور ایجاد سلامتی برای شهروندان ایران اسلامی، نسبت به توزیع رایگان بیش از ۱۰ هزار پاکت شیردر بین مدافعان سلامت اقدامی بزرگ انجام داده است همچنین با اجرای طرح " پگاه مهربانی" به توزیع ۶۶ بسته محصولات پگاه در بین شهروندان کم درآمد اقدام کرد.

کلامی فرد در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه  شرکت پگاه زنجان در حوزه صادرات ارزیابی و شناخت نیازهای بازارهای هدف در منطقه و حوزه کشورهای اوراسیابا اقدامات مهمی را انجام داده است افزود:محصولاتی از قبیل خامه فریز شده،محصولات استریل در انواع مختلف، توسعه فرمولاسیون محصولات با  هدف صادرات براساس نیازهای کشورهای مقصد صورت می گیرد.

 

شرکت پگاه زنجان در حوزه صادرات ارزیابی و شناخت نیازهای بازارهای هدف در منطقه و حوزه کشورهای اوراسیا با اقدامات مهمی را انجام داده است.

وی افزایش ارزش غذایی شیر و سرانه مصرف آن را  در ایران در اقدام عملی و همکاری همه ارگانها دانست و یاد آور شد: رسانه ملی، ارائه آموزش های متناسب با سال تحصیلی در کلیه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و درمان، بانک ها با ارائه تسهیلات مالی ارزان قیمت به شرکتهای تولیدی به منظور کاهش هزینه های تولیدی،فراگیر سازی شیر مدارس در کلیه استانها ،حمایت های ویژه دولت در جهت ارائه تسهیلات تشویقی به مصرف کنندگان از جمله مواردی است که درراین مهم نفش تاثیر گذاری دارد.

مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان در مورد برنامه شرکت پگاه زنجان برای صادرات محصولات لبنی و در حوزه صادرات ارزیابی و شناخت نیازهای افزود: بازارهای هدف در منطقه و حوزه کشورهای اوراسیابا محصولاتی از قبیل خامه فریز شده،محصولات استریل در انواع مختلف ، توسعه فرمولاسیونمحصولات هدف صادرات براساس نیازهای کشورهای مقصد می باشد. 

کلامی فرد در پاسخ به این سوال که با توجه به ارزش غذایی شیرو توصیه پزشکان به مصرف آن برای جلوگیری از بیماریهای مهلک چرا همچنان مصرف سرانه این محصول در ایران پایین است و جنابعالی چه راهکاری در این خصوص پیشنهاد می‌کنید؟ اظهار داشت: در این حوزه صرفا توصیه پزشکان محترم کافی نیست و افزایش سرانه مصرف یک اقدام عملی جمعی در کل اجتماع از قبیل حرکت تبلیغاتی رسانه ملی، ارائه آموزش‌های متناسب با سال تحصیلی در کلیه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش، همکاری ارگان مختلف وزارت بهداشت و درمان در معرفی محصولات سلامت بخشی شیر و محصولات وابسته،حمایت‌های مالی توسط بانک ها و تسهیلات مالی ارزان قیمت به شرکتهای تولیدی به منظور کاهش هزینه های تولیدی،فراگیر سازی شیر مدارس در کلیه استانها، حمایت‌های ویژه دولت در جهت ارائه تسهیلات تشویقی به مصرف کنندگان را نیاز دارد.

 وی در مورد اقدامات شرکت در ایام بیماری کرونا ادامه داد: در این ایام شیوع بیماری کرونا شرکت پگاه زنجان با رعایت پروتکل های سختگیرانه در فضای شرکت و با حضور مستمر و دائم به منظور ایجاد سلامتی برای شهروندان ایران اسلامی، نسبت به توزیع رایگان بیش از 10 هزار پاکت شیر در بین مدافعان سلامت اقدامی بزرگ انجام داده است همچنین با اجرای طرح "پگاه مهربانی" به توزیع 66 بسته محصولات پگاه در بین شهروندان کم درآمد اقدام نموده است. لازم بذکر است که همکاران شرکت پگاه زنجان در یک حرکت خودجوش نسبت به تهیه بسته های حمایتی جهت شهروندان بی‌بضاعت اقدام نمودند. 
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید