اخبار

سرپرست اداره روابط کار اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان منصوب شد

سرپرست اداره روابط کار اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان منصوب شد
با ابلاغ مدیرکل تعاون کارروفاه اجتماعی استان زنجان محمد اسدی به عنوان سرپرست جدید اداره روابط کار اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان منصوب شد

 

جناب آقای  محمد اسدی 

با سلام و صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(س)

         نظر به تعهد ، شایستگی و تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان « سرپرست اداره روابط کار اداره کل متبوع » منصوب می شوید . انجام مطلوب وظایف و مسئولیت های ذیل مورد انتظار می باشد :

-  نظارت بر اجرای سیاستها ،آیین نامه ها،مقررات،و برنامه های اجرایی در زمینه روابط کار،پیمانهای دسته جمعی و گفتگوی اجتماعی.

- مطالعه مستمر قانون ،آیین نامه ها و دستورالعمل های مرتبط با کار و سایر قوانین مربوطه به منظور تطبیق با مسائل جدید روابط کار.

- برنامه ریزی به منظور رسیدگی به شکایات کارگران و کارفرمایان در زمینه روابط کار،قراردادها و پیمانهای دسته جمعی استان.

- بررسی و اظهارنظر درباره آراء صادره از طرف مراجع حل اختلاف و نیز نظارت بر اجرای ضوابط و شرایط احراز عضویت اعضای مراجع مذکور در استان.

- ارائه نظرات مشورتی و تخصصی به مراجع حل اختلاف و واحدهای شهرستانی در خصوص پرونده های مرتبط با روابط کار و طرح های طبقه بندی مشاغل وارجاع پرونده های مرتبط به دفاتر مشاوره شغلی.

- نظارت بر بررسی و تایید آیین نامه های انضباط کار و کمیته های مربوطه.

- نظارت بر اجرای صحیح و اطمینان از صحت خروجی نرم افزارهای روابط کار در اداره کل و شهرستان ها.

- ارائه نظرات مشورتی در مورد چگونگی انعقاد قراردادها و پیمانهای دسته جمعی .

-  بررسی قراردادها و پیمانهای دسته جمعی کار به منظور حصول اطمینان از انطباق آنها با قانون و مقررات کار.

-  نظارت و به روز رسانی بانک های اطلاعاتی و مستندسازی سوابق مربوطه.

نظارت بر حسن اجرای اقدامات و برنامه های استانداردسازی فرآیندهای مربوط به دادرسی کار .  -

-  برنامه ریزی و نظارت بر اجرای طرح های طبقه بندی مشاغل در بنگاههای اقتصادی(بویژه صنعتی)به منظور تهیه طرح یکسان برای صنایع و فعالیتهای مشابه در استان.

- ایجاد هماهنگی و وحدت رویه بین دفاتر مشاوره فنی طبقه بندی مشاغل استان.

- انجام  بررسی و مطالعه به منظور شناخت عوامل مختلف در ایجاد اختلافات و بحرانهای کارگری و پیشنهاد تدابیر لازم جهت رفع آنها.

-  نظارت بر حسن اجرای برنامه ها و اقدامات مرتبط با بهبود رسیدگی در مراجع حل اختلاف و مستندسازی آنها.

-  برنامه ریزی جهت بررسی وضع بنگاههای اقتصادی از نظر هزینه تولید و سهم مزد در تولید و ارایه گزارش های لازم.

-  نظارت بر رسیدگی به درخواست های افزایش مزد.

- بررسی،نظارت،و اعلام نظر در مورد فعالیت ها و قراردادهای مربوط به تعیین و پرداخت پاداش افزایش تولید موضوع ماده(47)قانون کار و دیگر قراردادهای بهره وری در موارد لازم.

- تجزیه و تحلیل آمار مرتبط با روابط کار و جمع بندی و ارائه گزارش نهایی به مقام مافوق.

- نظارت بر استفاده از نرم افزارهای مرتبط با روابط کار و ارائه گزارش جهت رفع مشکلات موجود آنها.

- همکاری و تعامل با اداره کل روابط کار و جبران خدمت در ستاد وزارتخانه جهت هماهنگی و ایجاد وحدت رویه در زمینه مسائل مربوط به روابط کار.

- پیگیری و نظارت بر دوره های آموزشی به منظور ایجاد وحدت رویه برای کارکنان حوزه روابط کار در سطح استان.

- شرکت در جلسات،سمینارها،کمیسیونها،شوراها و کنفراسهای مربوط به روابط کار و پیمانهای دسته جمعی و ارائه گزارش به مقام مافوق.

- تهیه گزارش در زمینه وظایف مربوطه و ارائه به مقام مافوق.

- تقسیم کار و نظارت بر عملکرد کارکنان تحت سرپرستی در ستاد  و واحد های شهرستانی ارائه راهنمایی های لازم .

- انجام سایر امور محوله حسب دستور مقام مافوق در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه.                                                               

امیدوارم با اتکال به خداوند متعال ودر ظل توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا در اجرای تکالیف ووظایف محوله موفق وموید باشید.

۷ تیر ۱۳۹۹ ۰۸:۳۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید