اخبار

در جلسه کمیته مشترک سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی در نظام اداری تاکید شد:

شفاف سازی، مسئولیت پذیری و پاسخگویی سریع به مراجعین

شفاف سازی، مسئولیت پذیری و پاسخگویی سریع به مراجعین
رئیس اداره حراست اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان بر شفاف سازی، مسئولیت پذیری، پاسخگویی و دسترسی آسان وسریع مراجعین به خدمات اداری تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان، سیدعلیرضا موسوی پور ضمن قرائت اقدامات انجام شده در اجرای مصوبات جلسه پیشین کمیته سلامت اداری و دستور کار دومین جلسه کمیته مشترک سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی در نظام اداری، به شفاف سازی، مسئولیت پذیری، پاسخگویی و اِعمال بیطرفانه قوانین و مقررات و دسترسی آسان و سریع مراجعین به خدمات اداری و همچنین نصب فلوچارت در معرض دید مراجعین جهت تسریع در حل مشکلات آنها و تشویق همکارانی که در اداره عملکرد خوبی دارند اشاره و تاکیدکرد.

بازرس سلامت اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان اشاره ای به شناسایی گلوگاههای فساد کرد وگفت: اقدامات انجام شده در خصوص رفع گلوگاههای فساد می بایستی دارای مستندات باشد و همکاران مستندات مربوط به رفع گلوگاههای فساد حوزه کاری خود را در قالب فرم مربوطه به دبیر خانه کمیته سلامت اداری ارسال نمایند.

رئیس اداره حراست اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان پس از ارائه پیشنهادات حاضرین در جلسه مطرح کرد:

همکارانی که عملکرد خوبی دارند و در فعالیت کاری خود دارای ابتکار عمل و فعال هستند به دبیر خانه کمیته سلامت اداری معرفی و پس از بررسی در کمیته سلامت اداری از آنان به نحو شایسته تقدیر بعمل خواهد آمد.

موسوی پور همچنین گفت: فرمهای نظر سنجی و فرمهای مربوط به سنجش فساد توسط حیدری، کارشناس روابط عمومی در اختیار مراجعین قرار گرفته و پس از تکمیل به دبیر خانه کمیته سلامت اداری ارسال می گردد.

ملکی، دبیر حقوق شهروندی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در خصوص زمانبندی مشخص شده درارائه خدمات و پاسخگویی به ارباب رجوع از سوی معاونت ها پیشنهاد کرد: هر حوزه  برای زمانبندی برنامه ها مستندات لازم را به دبیر حقوق شهروندی ارائه نماید.

۱۷ شهریور ۱۳۹۹ ۱۳:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید