هم زمان با آغاز تعطیلی دو هفته ای ستاد مقابله با کرونا، با دستور " محمدشریعتمداری" وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، زمینه استفاده ازمرکز تلفن 2500 صندوق بازنشستگی کشوری برای معاونت روابط کار با هدف پاسخگویی به سوالات جامعه هدف این معاونت تسریع شد .
به
گزارش مرکز
روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، حاتم شاکرمی،
معاون
روابط کار با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله
با کرونا
برای حفظ سلامت جامعه هدف و کاهش مراجعات حضوری به ادارات تعاون، کار و
رفاه اجتماعی، زمینه استفاده از مرکز پاسخگویی صندوق بازنشستگی
کشوری برای پاسخ به سوالات فنی این معاونت از جمله مراجع حل اختلاف و بیمه
بیکاری
فراهم شد
.
شاکرمی خاطرنشان
کرد : زیر ساخت این مرکز تلفن، فناوری اطلاعات بوده و از روش های قدیمی استفاده
نشده است.
معاون روابط کار
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیح داد: یکی از ویژگیهای منحصر به فرد این
مرکز اتصال به یکی از سرویس دهنده های اینترنتی
کشور است .
وی یکی دیگر از
ویژگیهای این مرکز را انتقال خط به مراکز دیگر و یا اتصال به اپراتور دورکار در
منزل دانست
.
شاکرمی گفت :
همچنین با توجه به ویژگیهای این مرکز می توان بر حسب نوع خدمات و گستره کار، افراد
پاسخگو را افزایش داد .
معاون روابط کار
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: بر این اساس زمینه آموزش ۱۰ نفر از اپراتورهای این مرکز بر اساس
تنوع سوالات در حوزههای مختلف روابط کار به خصوص حوزه جبران خدمت مراجع حل اختلاف
و بیمه بیکاری مهیا شده است.
شاکرمی خاطرنشان
کرد: این اپراتورها بعد از آموزش توسط
کارشناسان حوزه روابط کار ، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به جامعه هدف
حوزه روابط کارهستند