اخبار

معاون مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی: مهمترین سیاست‌ در وزارت مردم تکریم ارباب رجوع است

مهمترین سیاست‌ در وزارت مردم تکریم ارباب رجوع است
معاون مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات گفت: با توجه به اهمیت بالای رسیدگی به شکایات و گزارش های مردمی در کمترین زمان ممکن که مورد تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است جلسه ملاقات مردمی جهت رسیدگی به وضعیت جامعه هدف و بررسی مسایل آنها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام، لطفی در سفر سه روزه به استان ایلام گفت: دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات به عنوان دستگاه نظارتی با برگزاری دیدارهای چهره به چهره در استان های کشور با مردم، بستر ارتباط موثر جهت تحقق این امر را فراهم می کند.

وی تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی منسجم و با کمک دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و با استفاده از ظرفیت های های هر استان بتوانیم گام موثری در جهت بهبود وضعیت مردم برداریم.

وی مهمترین سیاست‌ در وزارت مردم را تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات معیشتی و موانع رفاه مردم دانست و اظهار کرد که با اجرای برنامه جامع مبارزه با فساد بتوانیم به سمت رفاه اجتماعی مورد قبول حرکت کنیم.

لطفی ادامه داد: ارتباط مستمر با مراجعین یکی از رویکردهای وزارت مردم به عنوان اجتماعی ترین نهاد حاکمیتی در جهت اطلاع از مسائل و مشکلات موجود است.

۱۷ آذر ۱۴۰۰ ۱۵:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید