اخبار

تکریم مراجعین و مخاطبین وظیفه ای دینی ، انسانی و قانونی است

تکریم مراجعین و مخاطبین وظیفه ای دینی ، انسانی و قانونی است
مسئول روابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تکریم مراجعین ومخاطبین هم وظیفه دینی وانسانی هم وظیفه قانونی همگان از جمله همکاران اداره کل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی استان می باشد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان رسول احدی اظهار داشت: زمان ویژه برای پاسخگویی به مسائل ومشکلات مراجعین اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان وملاقات مردمی با مدیر کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان در روزهای یکشنبه هر هفته اختصاص یافته است.

وی به تاکیدات ویژه مدیر کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان جهت پاسخگویی سریع،به موقع وقانونی به ارباب رجوع وتکریم مراجعین ومخاطبین وذینفعان اداره کل اشاره کرد و افزود: علاوه بر الزام روسای ادارات،شهرستانهای تابعه وروسای ستادی ومدیریتهای اداره کل برای پاسخگویی به موقع به مراجعین بر امکان ملاقات حضوری مردم با مدیر کل از طراحی نرم افزار خاص ونصب آن در سایت اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان برای ارتباط مستقیم مردم با مدیر کل درفضای مجازی خبر داد.

احدی پاسخگویی وتکریم مراجعین را وظیفه اخلاقی،انسانی ودینی وقانونی دانسته که همکاران تلاشگر اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان خود راپایبند به موازین یاد شده در راستای اجرای ماموریتها ووظایف سازمانی خود می دانند

۲ تیر ۱۳۹۳ ۱۱:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید