مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: 90 درصد مردم از خدمات ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ادارات کل استانی تابع وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی بهره مند هستند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان
زنجان احمد غریوی در گفتوگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به ضرورت
پاسخگویی به نیازها و مطالبات مردم اظهار کرد: 90 درصد مردم به نوعی از خدمات
اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ادارات کل استانی تابع وزارت تعاون ، کار و
رفاه اجتماعی بهره مند هستند.
وی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع از مهمترین اولویتهای
کاری اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان محسوب می شود خاطرنشان کرد: باید رضایت
مردم در ارائه خدمات کسب شود و ارزیابی ادارات کل نیز اصولاً بر مبنای رضایتمندی
مردم توسط دستگاههای ذیربط انجام می شود .
این مسئول همچنین بر ضرورت توجه به ظرفیت نیروی انسانی و توان
کارشناسی کارشناسان برای ارائه خدمات کیفی به مردم در ادارات تاکید کرد و گفت: از
این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده نمیشود.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به
اینکه باید به ظرفیت منابع انسانی ادارات توجه شود، خاطرنشان کرد: تکریم ارباب
رجوع از طریق پرسنل محقق میشود و بهره مندی دستگاه از منابع انسانی کارآزموده و
متخصص می تواند رضایت مردم را به دنبال داشته باشد .
غریوی توجه به اصل نظم و انضباط کاری و قانونمداری در انجام
امور جاری را مهم دانست و گفت: رعایت صرفهجویی و استفاده بهینه از منابع
موجود ادارات و تسریع در پاسخگویی باید سرلوحه امور از سوی کلیه ادارات باشد.
وی با اشاره به راهاندازی سامانه ثبت درخواست اینترنتی تماماتوماتیک
مشاغل سخت و زیانآور در سایت اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان زنجان
تصریح کرد: استان زنجان در این زمینه جزء ادارات تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان
زنجان پیشگام است.
این مسئول استفاده از دانش روز در طراحی و راهاندازی این
سامانه را مهم دانست و فزود: بسیاری از مشکلات و درخواستهای مردم در حوزه کارهای
سخت و زیان آور با راه اندازی این سامانه حل میشود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه
با راهاندازی این سامانه متقاضیان بازنشستگی پیش از موعد میتوانند در هر نقطه از
استان درخواستهای خود را ارائه کنند، بیان داشت: حضور فیزیکی مراجعین در اداره کل
با راهاندازی این سامانه کاهش مییابد.
غریوی صرفهجویی در هزینهها را از دیگر مزایای این سامانه
عنوان کرد و گفت: رسیدگی در موعد مقرر به درخواستهای مردم از دیگر مزایای این
سامانه است.