اخبار

جلب رضایت مندی مراجعین دراولویت کارها میباشد

جلب رضایت مندی مراجعین دراولویت کارها میباشد
مسئول کمیته تکریم ارباب رجوع اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه این کمیته گفت: جلب رضایت مندی مراجعین اولویت کارهایمان خواهد بود

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان رسول احدی در در جلسه کمیته طرح تکریم ارباب رجوع  اظهار داشت : این طرح به منظور ایجاد سازو کارهای لازم در ارایه خدمات مطلوب ،مناسب و موثر به مردم و برخورد مناسب با مراجعان و نهادینه شدن موضوع رضایتمندی مراجعان ،به عنوان یکی از برنامه های هفتگانه تحول اداری اجرا می شود


وی در ادامه افزود : تکریم انسانها در راستای تکریم خداوند است و خدمت به مردم رضایت و خشنودی خداوند را در بردارد و در تعالیم اسلامی و آیات و روایات معصومین (ع) نیز اهمیت آن تاکید شده است.

احدی خاطرنشان ساخت:  به همین منظور در تمام برنامه ریزیها و تصمیم گیریها باید رضایت ارباب رجوع به عنوان یک اصل مدنظر قرار گیرد که البته گام نخست در این مهم در یک سازمان همفکری و همسویی و همدلی مسئولان و مدیران و کارکنان آن است


احدی تصریح کرد : همه ما معتقدیم که مردم ولی نعمت ما بوده و به برکت حضور آنان امروز ما به مسئولیت دست یاقته ایم لذا با تاسی به پیشوایان دینی (ع) ،خود را خادم مردم دانسته و باید در جهت حل مشکلات آنان بیش از پیش کوشا باشیم..

۲۷ آذر ۱۳۹۳ ۱۱:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید