اخبار

بازاریابی محصولات مشاغل خانگی مهم تر از ایجاد آن است

بازاریابی محصولات مشاغل خانگی مهم تر از ایجاد آن است
مدیرکل تعاون استان زنجان گفت: آنچه که در زمینه ایجاد مشاغل خانگی مهم به نظر می رسد، بازاریابی محصولاتی است که با ایجاد شاغل خانگی تولید می شود. به گونه ای که می توان گفت این بازاریابی حتی از خود ایجاد مشاغل خانگی مهم تر می باشد.
سید موسی متوسلین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، با بیان اینکه مشاغل خانگی از جمله موضوعات مناسبی است که مجلس نیز توجه خاصی به آن دارد، اظهار کرد: آنچه که در این زمینه نباید فراموش شود، تامین مواد اولیه برای مشاغل خانگی است. البته هم اکنون بحث کسب و کار خانگی نیز در دست بررسی است که این موضوع با ابلاغ دولت، وارد فاز اجرایی خواهد شد.

وی به حضور پر رنگ تعاونی ها در بحث مشاغل خانگی اشاره کرد و ادامه داد: این مبحث، یکی از مهم ترین موضوعاتی است که در کشورهای توسعه یافته از سالها پیش آغاز شده و بسیار موفقیت آمیز نیز بوده است. در کشور نیز این طرح علاوه بر اینکه از لحاظ اقتصادی می تواند موفق باشد، با باورهای مذهبی – اقتصادی نیز تطابق دارد.

این مقام مسوول عنوان کرد: در این طرح زنان می توانند در اوقات فراغت خود، درآمدی برای خانواده خود حاصل کنند. اما نکته ای که در این میان مهم به نظر می رسد، این است که اگر مباحث اقتصادی در این موضوع مورد نظر قرار بگیرد، می تواند این طرح اشتغال ثابتی را برای خانوارها ایجاد نماید.

متوسلین بیان کرد: طرح مشاغل خانگی از این نظر که در آن هزینه های سربار ناشی از تمرکز صنایع وجود ندارد و همچنین سرمایه گذاری اندکی در آن صورت می گیرد، از مزیت های خوبی برخوردار می باشد.

مدیرکل تعاون استان به اشتغالزایی تعاونی ها اشاره کرد و گفت: در این بحث ابتدا باید به مبانی قانونی این موضوع توجه نمود، به گونه ای که در قانون آمده است که دولت باید شرایطی را فراهم کند تا افراد، قادر به انجام کسب و کار در کشور باشند
۲ خرداد ۱۳۸۹ ۱۴:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید