مدیر اشتغال و کارآفرینی ادارهکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: همایش برندسازی در فضای پس از تحریم در زنجان با استقبال پرشور برگزار شد.
به گزارش روابط
عمومی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان محمدرضا یوسفی اظهار کرد: یکی
از دغدغههای تولیدکنندگان و مسئولان حضور مطرح کالاهای ایرانی در بازارهای جهانی
است وبا اشاره به اینکه در همین راستا همایش برندسازی در فضای پس از تحریم برگزار
میشود، اضافه کرد: اگر وضعیت کشور در فضای پس از تحریم مدیریت نشود، اقتصاد کشور
لطمه خواهد خورد.
وی گفت: در
صورت نداشتن برند برای کالاهای داخلی در این فضا، قابلیت رقابت با کالاهای خارجی
را نخواهیم داشت، گفت: برای ابقا در این فضای رقابتی باید برند مخصوص برای کالاهای
تولید داخل داشته باشیم.
مدیر اشتغال و
کارآفرینی ادارهکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه برای
تحقق اقتصاد مقاومتی باید کیفیت کالاهای تولید داخل از کیفیت مورد نیاز برخوردار
باشند، اضافه کرد: برای ثبت جهانی کالاهای ایرانی باید برندی که قابلیت و کیفیت هم
سطح کالاهای خارجی را داشته باشد، ایجاد کنیم.
این مسئول
همچنین با تاکید بر ترویج فرهنگ اشتغال و کارآفرینی در بین نسل جوان اضافه کرد:
داشتن شغل تنها به مشاغل دولتی خلاصه نمیشود.
وی با اشاره به
اینکه براساس دیدگاهی که وجود دارد، جوانان صرفاً علاقهمند به کار کردن در محیط
اداری و استخدام در محیط دولتی هستند، افزود: ظرفیت بخش دولتی پاسخگوی این نیازها
نیست و باید برای حل این مشکل فرهنگ کار کردن در بین جوانان جامعه نهادینه شود.
همایش برندسازی
در فضای پس از تحریم به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی در زنجان برگزار شد، همچنین
علاوه بر این برنامه همایشهایی از قبیل اجرای استارتآپ ویکند و برگزاری سمینار
مدیریت کارآفرینی، برگزاری همایش دو روزه با شرکت شهرکهای صنعتی و صنایع و معادن،
اردوی یکروزه کارآفرینی و بازدید از شرکت شهرکهای صنعتی و واحدهای تولیدی،
بازدید دانشآموزان و دانشجویان از مراکز رشد دانشگاهی، ارائه مشاوره رایگان در
هفته جهانی کارآفرینی به همه مراجعان مراکز و عارضهیابی از شرکتها به صورت
رایگان نیز به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی در زنجان اجرایی شد.