اخبار

تکریم ارباب رجوع می بایستی به عنوان تکلیف اداری و نصب العین قرارگیرد

تکریم ارباب رجوع می بایستی به عنوان تکلیف اداری و نصب العین قرارگیرد
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان :شفاف سازی و تسهیل در انجام وظایف و مسئولیت های جاری دستگاه و تکریم ارباب رجوع می بایستی به عنوان تکلیف اداری و نصب العین کلیه مدیران و مسئولین خانواده بزرگ تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان احمد غریوی در جریان بازدید سرزده از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زنجان و دیدار و گفتگو با مسئولین و کارشناسان اداره  یاد شده و تعدادی از مراجعه کنندگان و بررسی تعدادی از درخواست های مردمی ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان به لحاظ ارتباط با طیف کثیری از آحاد و اقشار مختلف جامعه از جمله جامعه کارگری و کارفرمایی، تعاونگران و افراد تحت پوشش ادارات و صندوق های حمایتی تابعه وزارت متبوع تلاش مضاعف مدیران و کارکنان تابعه را برای شفاف سازی در فعالیت ها و تسهیل در فرایند انجام وظایف جاری دستگاه و تکریم ارباب رجوع را درخواست نموده و تاکید نمودند به منظور ارائه خدمات بهتر به مراجعین در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک لازم است ادارات تابعه ضمن برون سپاری وظایف تصدی گری به بخش غیر دولتی نسبت به الکترونیکی کردن خدمات قابل ارائه خود به مردم اهتمام لازم را معمول نمایند.   

۳۰ فروردین ۱۳۹۵ ۱۳:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید