اخبار

باید در تکریم مردم الگوی سایر ادارات باشیم

باید در تکریم مردم الگوی سایر ادارات باشیم
مدیرکل تعاون کار روفاه اجتماعی استان زنجان اظهارداشت: باتوجه به اهمیت مشتری مداری میبایست در تکریم ارباب رجوع الگوی سایر ادارات باشیم

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان احمد غریوی در بازدید از شهرستان ابهر ودر دیداربا کارکنان ادراه تعاون کارورفاه اجتماعی ابهر اظهارداشت: سازوکار های لازم در ارائه خدمات مطلوب ومناسب و موثر به مردم تحت عنوان طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در نظام اداری، دارای اهمیت ویژه ای است زیرا علت وجودی هر سازمان و دستگاهی به خدماتی است که به افراد مختلف ارائه می دهد.

 

وی خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه کارکنان در سازمان‌ها ارتباط مستقیم با ارباب‌رجوع و مشتری دارند در مشتری‌مداری و تکریم ارباب‌رجوع نقش کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌ها نقش مؤثری است.

غریوی تصریح نمود: صبر وحوصله شرط اصلی  برخورد با ارباب رجوع است.بدین معنی که باید به حرف های آنان دقیقاً گوش سپرده و با اشاراتی که حاکی از میل و رغبت باشد به آنان اجازه داد تا تمام حرفهای خود را بزنند و بعد از آن با ملایمت جواب مناسب وسنجیده ای به آنان داده شود

۱۵ مهر ۱۳۹۵ ۱۳:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید