مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون درزنجان:80درصد خواستههای مردمی که در طول سفر به ما مراجعه کردند، در خصوص اشتغال بود که ما سعی کردیم به آنها راهنماییهای لازم را ارائه دهیم.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون استان زنجان غلامحسن بشارتی مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون در حاشیه سفر ریاست جمهوری به زنجان، در گفتگوی خود اظهار داشت: با عنایت به اینکه سامانهای جهت ثبتنام جویندگان کار تعریف شده، ما اسامی این افراد را در سامانه ثبت کردیم تا سپس به آنالیز آنها از نظر تخصصها تصحیلات و سازماندهی آنها بپردازیم. عدهای از آنها به بنیاد توسعه کارآفرینی معرفی شدند تا از مشاورههای لازم برخوردار شوند. نام عدهای هم در سامانه مانده و به شورای عالی اشتغال ارسال میشود تا تصمیمگیری کلیتر و اساسیتری صورت گیرد.
وی در خصوص شکایتهای وارد گفت: برخی از عملکرد مدیران تعاونیهای مسکن و برخی هم از نحوه ارائه تسهیلات و شکایت داشتند که ما راهنماییهای لازم را به آنها ارائه دادیم. چهار تعاونی مشکلدار در حوزه مسکن بیشترین بخش از شکایتها را به خود اختصاص داده بود. یکی از آنها تعاونی مسکن دانشگاه علوم پزشکی بود. این تعاونی سالهاست که با مشکل مواجه است. استاندار زنجان در این حوزه وارد عمل شد. قرار شد زمین معوض به این تعاونی داده شده و در این زمین ساختوساز صورت گیرد. برخی از سهامداران این تعاونی هم تصمیم گرفتند تا تحت پوشش مسکن مهر قرار گیرند.