اخبار

بیش از 2 هزار نفر به ستاد پاسخگویی و ارتباطات مردمی این دستگاه مراجعه کردند

بیش از 2 هزار نفر به ستاد پاسخگویی و ارتباطات مردمی این دستگاه مراجعه کردند
مدیرکل تعاون استان زنجان گفت: در دور سوم سفر استانی هیأت دولت به این استان بیش از 2 هزار نفر به ستاد رسیدگی، پاسخگویی و ارتباطات مردمی وزارت تعاون مراجعه کردند
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون استان زنجان سید موسی متوسلین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، در تشریح فعالیت‌های ستاد رسیدگی، پاسخ‌گویی و ارتباطات مردمی این دستگاه، خاطرنشان کرد: درخواست تسهیلات بانکی، استمهال بدهی‌های بانکی تعاونی ها و شکایت از برخی تعاونی‌ها از جمله موضوعاتی بود که مردم در دور سوم سفر در این حوزه مطرح کردند.
 
وی در خصوص روند رسیدگی به درخواست‌های مردمی در حوزه اشتغال نیز یادآور شد: پس از رسیدگی و بررسی درخواست‌ها، متقاضیان به بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان معرفی می‌شوند و از سوی دیگر از محل منابع بانکی در اختیار این دستگاه، از طریق صندوق مهرامام رضا (ع) و صندوق تعاون در قالب تسهیلات بانکی به این متقاضیان تخصیص می‌یابد.
 
این مقام مسئول تصریح کرد: در قالب تسهیلات فردی تا سقف 15 میلیون تومان و در قالب مشاغل خانگی تا سقف 5 میلیون تومان به متقاضیان تسهیلات تخصیص داده می‌شود.
 
وی اضافه کرد: شرکت‌های تعاونی در صورت داشتن طرح‌های توجیهی کارآفرینی مناسب از تسهیلات صندوق مهر امام رضا (ع) تا سقف 100 میلیون تومان با کارمزد 4 درصد بهره‌مند خواهند شد.
 
مدیرکل تعاون استان زنجان در پایان خاطرنشان کرد: در رابطه با بانک توسعه تعاون سقفی برای تسهیلات تعیین نشده و با توجه به طرحی که ارائه می‌شود، تسهیلات ارائه می‌گردد و گاهی تا 90 درصد اعتبار مورد نیاز پروژه نیز از سوی این بانک تأمین می‌شود.


 

۱۰ آذر ۱۳۸۹ ۰۹:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید