اخبار

جلسه آموزشی و توجیهی طرح تکریم ارباب رجوع اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان برگزار شد

جلسه آموزشی و توجیهی طرح تکریم ارباب رجوع اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان برگزار شد
مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از برگزاری جلسه آموزشی و توجیهی طرح تکریم ارباب رجوع اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان مدیرکل تعاون کاورفاه اجتماعی استان زنجان در این جلسه  اظهار داشت : مشارکت همه همکاران  در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع برای رسیدن به اهداف سازمان ضروری است.

وی افزود : ارائه خدمات مطلوب و شایسته به ارباب رجوع و رعایت الزامات تکریم در بین کارکنان ، پاسخگویی مناسب و طرز برخورد صحیح همکاران با مراجعین و ایجاد روحیه صبر و بردباری و تکریم ارباب رجوع و کسب رضایتمندی مراجعین که همان منشور اخلاقی است را از مهم ترین وظایف کارکنان اداره برشمرد و تاکید کرد: کسب رضایتمندی ارباب رجوع در اولویت برنامه کاری ما قرار دارد .

یوسفی در پایان خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی تنها وزارتخانه ای است که با جامعه هدف بزرگی روبرو است و بیشترین ارباب رجوع را در حوزه های مختلف دارد  و به تبع در استانها نیز اینگونه می باشد پس باید تلاش کنیم این جامعه هدف از ارائه خدمات ما رضایت کافی را داشته باشند .

۲۶ دی ۱۳۹۶ ۱۳:۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید