مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از برگزاری جلسه آموزشی و توجیهی طرح تکریم ارباب رجوع اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد .
به گزارش
روابط عمومی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان مدیرکل تعاون
کاورفاه اجتماعی استان زنجان در این جلسه اظهار داشت : مشارکت همه
همکاران در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع
برای رسیدن به اهداف سازمان ضروری است.
وی افزود : ارائه خدمات مطلوب و شایسته به ارباب
رجوع و رعایت الزامات تکریم در بین کارکنان ، پاسخگویی مناسب و طرز برخورد صحیح
همکاران با مراجعین و ایجاد روحیه صبر و بردباری و تکریم ارباب رجوع و کسب
رضایتمندی مراجعین که همان منشور اخلاقی است را از مهم ترین وظایف کارکنان اداره
برشمرد و تاکید کرد: کسب رضایتمندی ارباب رجوع در اولویت برنامه کاری ما قرار دارد
.
یوسفی در
پایان خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی تنها
وزارتخانه ای است که با جامعه هدف بزرگی روبرو است و بیشترین ارباب رجوع را در
حوزه های مختلف دارد و به تبع در استانها نیز اینگونه می باشد پس باید تلاش
کنیم این جامعه هدف از ارائه خدمات ما رضایت کافی را داشته باشند .